Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017

Περί εγκρίτων Δικηγόρων

Την περασμένη Κυριακή παραβρέθηκα σε μια Γενική Συνέλευση συγχωριανών μου για σοβαρό εκκλησιαστικό ζήτημα. Ο Νομικός Γιάννης Λυκούδης μας εξήγησε με απόλυτη σαφήνεια και σε απλή γλώσσα τα  του Νόμου θέματα και κανονισμούς. Κάποιοι από τους παρευρισκόμενους δήλωσαν ότι μίλησαν με έγκριτους δικηγόρους των Αθηνών οι οποίοι τους είπαν...................................   Έμεινα με την απορία τι είναι αυτό που καθιστά αυτούς τους δικηγόρους έγκριτους. Για μένα κάθε δικηγόρος που πήρε το πτυχίο του , έγινε αποδεκτός από το Δικηγορικό Σύλλογο και ορκίστηκε είναι καθ' όλα έγκριτος. Τόσο ο Γιάννης ο Λυκούδης και κάθε νέο παιδί που με δυσκολίες συνήθως οικονομικές και άλλες , κατορθώνει να τελειώσει την επιστήμη του είναι ΕΓΚΡΙΤΟΣ.   Αν εννοούσαν οι χωριανοί μου μεγαλοκαρχαρίες δικηγόρους των Αθηνών που αθωώνουν ακόμα και εγκληματίες, εμένα τουλάχιστον δεν μου κάνουν. Κάθε άλλο παρά έγκριτους τους θεωρώ.  Έχουμε δυστυχώς κολλήσει στην καραμέλα μεγαλογιατρών και μεγαλοδικηγόρων και ξεχνάμε ότι τις ίδιες σπουδές κάνουν όλοι τους και τόσο οι γιατροί του νησιού μας όσο και οι δικηγόροι μας αξίζουν την εμπιστοσύνη μας.
Επιπλέον, στην ίδια συνέλευση αντιλήφθηκα μια απαξίωση για τον Εφημέριο του χωριού μας  τον Παππά Βασίλη Παυλάτο.  Παρασκηνιακά φυσικά.  Δεν ξέρω τι ακριβώς τόσο σοβαρό έχουμε να προσάψουμε στον παππά μας που να αξίζει τόση απαξίωση. Νομίζω πώς αν κάτι μας ενοχλεί μπορούμε να το συζητήσουμε μαζί του. Είναι νέος άνθρωπος οικογενειάρχης και κάτω από την πίεση και άλλων ενοριών που καλύπτει κάνει ότι μπορεί. Να θυμήσω σε όλους και στον εαυτό μου ότι κατά τη χειροτονία του με την εκκλησία μας γεμάτη φωνάζαμε όλοι γενικώς  ΑΞΙΟΣ. Τι άλλαξε από τότε? Σεβόμενη όλες τις απόψεις καταθέτω και τις δικές μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου